www.one-news.gr

Θεσσαλονίκη: Σε λειτουργία το 15192, η νέα γραμμή εξυπηρέτησης και καταγραφής παραπόνων των δημοτών

Κοινοποίηση

Η νέα τηλεφωνική γραμμή του δήμου Θεσσαλονίκης θα λειτουργεί καθημερινά, (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 08.00 έως τις 17.00 και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου (καθαριότητα, απομάκρυνση ογκωδών, πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ).
Τα αιτήματα στη συνέχεια θα προωθούνται από τους υπαλλήλους του Δήμου προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.

Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη δυνατή επίλυσή τους.
Με το νέο αυτό εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους οι δημότες επιβεβαιώνεται η δέσμευση της δημοτικής Αρχής για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής τους και την αλλαγή της εικόνας της πόλης. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 64χρονος αλλοδαπός που βιντεοσκοπούσε παράνομα 18χρονη στο τρένο

diktio diktio

Aνταλλαγή οικοπέδων μεταξύ Δήμου Κοζάνης και Μαμάτσειου Νοσοκομείου

diktio diktio

Εκδόθηκαν οι πρώτες 300 δωρεάν κάρτες απεριορίστων διαδρομών με τον ΟΑΣΘ: Ποιοι οι δικαιούχοι

diktio omada