www.one-news.gr

Ηλεκτρικά πατίνια: Διευρύνεται η χρήση τους- Στο 90% η παραβατικότητα

Κοινοποίηση

Τα ηλεκτρικά πατίνια αποτελούν μία δημοφιλή επιλογή, καθώς δεν απαιτούν δίπλωμα οδήγησης και είναι ένας πρακτικός, οικονομικός και οικολογικός τρόπος μετακίνησης στους δρόμους.

Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Τσιαπακίδη, Αντιδήμαρχο Δημοτικής Αστυνομίας, Δημοτικών Κοινοτήτων και Γειτονιών, τα πατίνια κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, και έρχονται πρώτα στις προτιμήσεις των ανηλίκων. Όλα ξεκίνησαν από μία μόδα μόλις κάποια χρόνια πριν, παρά από έναν εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης. Ωστόσο, η χρήση τους αποδείχθηκε σωτήρια, ειδικά για εκείνους που δεν διέθεταν κάποιο όχημα, γεγονός που αφορά κυρίως τις πιο νεαρές ηλικίες (16-25). Επισήμανε ακόμη, ότι ο δήμος του έχει έτοιμη την κανονιστική για τα πατίνια. Ωστόσο, επισήμανε ότι, αυτή τη στιγμή, η παραβατικότητα αγγίζει το 90%, καθώς πολλές φορές βλέπει κανείς πάνω στα πατίνια δύο ίσως και τρία άτομα, ή τον χρήστη τους να μιλάει στο κινητό.

Όπως τόνισε ο κ. Ιωάννης Κυριακάκης, Εκπαιδευτής Σχολής Οδηγών, ο συνεχώς αυξανόμενος αριθμός ηλεκτρικών πατινιών έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στην οδική κυκλοφορία στην Ελλάδα, όπου δεν υπάρχει κάποιος κανονισμός σχετικά με την χρήση τους, εκτός από το όριο ηλικίας που έχει οριστεί στα 15 έτη για οχήματα τέτοιου τύπου που αναπτύσσουν ταχύτητα από 6 έως 25 χιλιόμετρα/ώρα. Όμως, ένας άνθρωπος 15 ετών δεν έχει εκπαιδευτεί από κανέναν, ο ΚΟΚ διδάσκεται για πρώτη φορά σε ένα άτομο 16 ετών που θέλει να βγάλει δίπλωμα μοτοποδήλατου, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Γιώργος Απαζίδης, διευθυντής ανάπτυξης προϊόντων ηλεκτροκίνησης, ο νόμος του 2020 δεν τηρείται, τουναντίον ίσως να γίνεται και κατάχρηση πολλές φορές, η ζήτηση ηλεκτρικών πατινιών φέτος έχει αυξηθεί σε σχέση με πέρυσι με πιο συνειδητοποιημένους καταναλωτές, ηλικίας συνήθως άνω των 18 ετών, ενώ στο μέλλον η μικροκινητικότητα θα παρουσιάσει και περαιτέρω ανάπτυξη, καθώς τα δεδομένα δείχνουν ότι διευρύνεται το δυναμικό κοινό της και σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Ακόμη, στη χώρα μας, όπου οι ειδικά σχεδιασμένοι δρόμοι για ποδήλατα και πατίνια είναι ελλιπείς, οι χρήστες αυτών των οχημάτων αναγκάζονται πολλές φορές να κυκλοφορούν στον δρόμο ή ακόμα και σε πεζοδρόμια, προκαλώντας ατυχήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Βιομηχανική παραγωγή: Αύξηση 10,6% τον Ιούλιο – Με 10,2% «έτρεξε» η μεταποίηση

diktio omada

Μεσσηνία: Αστέρια του NBA στην κεντρική πλατεία της Πύλου

diktio diktio

Θεσσαλονίκη: Ιερέας καταδικάστηκε για ενδοοικογενειακή απειλή σε βάρος της πρεσβυτέρας

diktio diktio